“Business Women Magazine”-ის ახალი ნომრის წარმატებული პრეზენტაცია – შთაგონება და მოტივაცია ერთ სივრცეში
გასულ პარასკევს, 22 თებერვალს, თბილისის ერთ-ერთ პრესტიჟულ სასტუმროში, Ramada by Wyndham Tbilisi Old City-ში, გაიმართა ლიდერ ქალთა საზოგადოების ჟურნალის, “Business Women Magazine”-ის ახალი გამოცემის პრეზენტაცია, რომელმაც ბიზნესისა და მედიის წარმომადგენლების განსაკუთრებული ყურადღება მიიპყრო.
გამოცემის მთავარ კონცეფციას წარმოადგენდა მოტივაცია, რაც არამხოლოდ ჟურნალის შინაარსში, არამედ მთელი ღონისძიების ფორმატში აისახა. პრეზენტაციის გახსნაზე ჟურნალის მთავარმა რედაქტორმა ხაზგასმით აღნიშნა: “წარმატებისკენ მიმავალი გზა ყოველთვის ადვილი არ არის, თუმცა სწორი მოტივაცია და მიზანსწრაფულობა ის უძლიერესი იარაღია, რომელიც ნებისმიერ დაბრკოლებას გადალახავს.”
საღამოს მთავარ ნაწილს წარმოადგენდა ჟურნალის ყდაზე და შიდა, “კონცეპტ” გვერდებზე წარმოდგენილი წარმატებული ქალბატონების გამოსვლები. მათ შორის იყვნენ როგორც გამოცდილი ბიზნესლიდერები, ასევე ახალგაზრდა, პერსპექტიული მეწარმეები, რომლებმაც გულწრფელად ისაუბრეს თავიანთ პროფესიულ გზაზე.
“ჩემს კარიერაში ყველაზე დიდი გაკვეთილი ის იყო, რომ წარუმატებლობა არ არის დასასრული, არამედ ახალი დასაწყისია,” – განაცხადა ერთ-ერთმა გამომსვლელმა, რომელიც დღეს საქართველოს ერთ-ერთი წამყვანი კომპანიის ხელმძღვანელია.
აღსანიშნავია, რომ თითოეული ისტორია, მიუხედავად სფეროებისა და გამოცდილების განსხვავებისა, აერთიანებდა საერთო ღირებულებებს: სიმტკიცე, შეუპოვრობა და მიზანდასახულობა.
პრეზენტაციის ფარგლებში მოწყობილი იყო ნეთვორქინგის სივრცე, სადაც სხვადასხვა სფეროს წარმომადგენლებს საშუალება ჰქონდათ დაემყარებინათ ახალი საქმიანი კონტაქტები. ღონისძიების ორგანიზატორებმა სტუმრებისთვის მოამზადეს სასიამოვნო სიურპრიზები – სხვადასხვა ფასდაკლების და სასაჩუქრე ვაუჩერები წამყვანი ბრენდებისგან, ლიდერ ქალთა საზოგადოების მიერ შექმნილი სამოტივაციო ბარათები და მადლიერების წერილები.
“ვფიქრობ, ამ ჟურნალის მთავარი ღირებულება ისაა, რომ ის ქმნის პლატფორმას ქალების წარმატების ისტორიების გასაზიარებლად. ეს კი, თავის მხრივ, შთაგონების წყაროა ახალგაზრდა თაობისთვის,” – აღნიშნა ღონისძიების ერთ-ერთმა სტუმარმა, მარკეტინგის სპეციალისტმა.
ჟურნალის ახალ ნომერში წარმოდგენილია საქართველოს სხვადასხვა რეგიონიდან წარმატებული ქალბატონების ინტერვიუები, ექსპერტთა რჩევები ბიზნესის განვითარებისთვის, ფინანსური განათლების მნიშვნელობაზე სტატიები და პრაქტიკული რეკომენდაციები მცირე და საშუალო ბიზნესის მფლობელებისთვის.
გამორჩეული ადგილი ეთმობა სოციალური პასუხისმგებლობის თემას, რომელიც, ჟურნალის რედაქტორის თქმით, განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია თანამედროვე ბიზნესგარემოში.
“Business Women Magazine”-ის 2025 წლის გამოცემის პრეზენტაციამ კიდევ ერთხელ დაადასტურა, რომ ეს გამოცემა წარმოადგენს მნიშვნელოვან პლატფორმას ქართველი ქალების პროფესიული წარმატების წარმოსაჩენად და მომავალი თაობების შთაგონებისთვის.
ჟურნალის წარმომადგენლის განცხადებით, მომავალი წლის გამოცემის მთავარი თემა იქნება ტექნოლოგიური ინოვაციები და ქალების როლი ციფრულ ტრანსფორმაციაში, რაც კიდევ უფრო აქტუალური გახდა ბოლო წლების განმავლობაში.
ღონისძიების ფარგლებში ასევე გამოცხადდა “მომავლის ლიდერების” პროგრამის დაწყება, რომელიც მიზნად ისახავს ახალგაზრდა ქალების ბიზნესუნარების განვითარებას და მათი სტარტაპების მხარდაჭერას.