ნოემბერი 23, 2024 11:08

ნომინაციაში “ღირებულებების დანერგვა ნათელი მომავლისთვის – 2023 სკოლა გენიოსი” წარდგენილია ვერა ყურულაშვილი

საქართველოს გულში, საგანმანათლებლო ლანდშაფტის ფონზე, დგას გამორჩეული ქალბატონი, ვერა ყურულაშვილი, რომლის ცხოვრებისეული მოგზაურობა განასახიერებს ერთგულების, ხედვისა და განათლებისადმი ღრმა ერთგულების დადასტურებას. მისი ამბავი მხოლოდ წამყვან სკოლებს არ ეხება; ეს არის გონების აღზრდა, ღირებულებების დანერგვა და ერის მომავლის ფორმირება.

ქალბატონი ვერას ოდისეა აკადემიის კედლებში დაიწყო და თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის სტუდენტიდან გადაიქცა შთაგონების შუქურად, როგორც პედაგოგებისთვის, ასევე სტუდენტებისთვის. მისი გზა ქიმიის მასწავლებლობიდან საჯარო სკოლის დირექტორობამდე და საბოლოოდ კერძო დაწესებულების დაარსებაზე მეტყველებს მის ურყევ რწმენაზე განათლების გარდამქმნელი ძალის მიმართ.

ვერა ყურულაშვილისთვის გადამწყვეტი მომენტი სტუდენტობის პერიოდში დადგა, როდესაც იგი სათავეში ჩაუდგა სამეცნიერო ორგანიზაციას, ინოვაციისა და თანამშრომლობის შუქურას. ამ გამოცდილებამ საფუძველი ჩაუყარა მის ფილოსოფიას: გააცნობიეროს აღმზრდელების გადამწყვეტი როლი და იმ გარემოს კურირების მნიშვნელობა, რომელიც აღზრდის როგორც მასწავლებლებს, ასევე სტუდენტებს.

ის, რაც მას გამოარჩევს, არის მისი ღრმა რწმენა, რომ სკოლამ, განსაკუთრებით კერძო დაწესებულებამ, უპირატესობა უნდა მიანიჭოს საგანმანათლებლო ეთოს, ვიდრე ბიზნეს ასპექტს. მისი მისია ტრიალებს კრიტიკული აზროვნების უნარების დანერგვის, სამყაროს შეფასების უნარის და გონების აღზრდის, რომლებსაც შეუძლიათ თავისუფლად და გონივრულად აზროვნება. ეს არის ხედვა, სადაც განათლება სცდება სახელმძღვანელოებს და ხდება აზროვნების გზა, უნარი, რომელიც მან ზედმიწევნით გამოიმუშავა სპეციალიზებული საგნის მეშვეობით, რომელიც მან თავად შექმნა.

ყურულაშვილის მიდგომის განმსაზღვრელი ასპექტია გენდერული თანასწორობის მტკიცე რწმენა. ის ხაზს უსვამს, რომ წარმატებამ არ იცის გენდერული საზღვრები და ხაზს უსვამს ქალის უნიკალურ ინტუიციას, როგორც აქტივს გადაწყვეტილების მიღებისას, განსაკუთრებით განათლების სფეროში.

თუმცა, მისი წარმატება არ იზომება მხოლოდ აკადემიური მიღწევებით, არამედ იმ ბავშვებისგან გამოსხივებული სიხარულით, რომლებიც სიხარულით დადიან სკოლაში. მისი ტრიუმფი იყო ისეთი გარემოს შექმნა, სადაც სტუდენტები არა მხოლოდ მიიღებდნენ ხარისხიან განათლებას, არამედ იგრძნობდნენ კუთვნილებასა და კომფორტს.

იგი ამაყობს იმით, რომ ზრდის არა მხოლოდ მიზანდასახულ მოსწავლეებს, არამედ კეთილსინდისიერ პიროვნებებს. მისი გავლენა ასახავს საკუთარ ოჯახში, სადაც ის ხედავს თავის როლს არა მხოლოდ როგორც აღმზრდელს, არამედ როგორც დედას, ზრდის შვილებს, რომლებიც განასახიერებენ ღირებულებებს, რომლებსაც ის იცავს.

ყურულაშვილის ხელმძღვანელობის სტილი არ არის ავტორიტეტი, არამედ თანაგრძნობა და გაგება. მისი პირადი ჩართულობა მისი სტუდენტების კეთილდღეობაში, მისი ღია კარის პოლიტიკა მშობლებისთვის და მისი რწმენა, რომ პრობლემის გადაჭრა მოითხოვს ღია კომუნიკაციას, განასხვავებს მას, როგორც ლიდერს, რომელიც ნამდვილად ზრუნავს.

ვერა ყურულაშვილისთვის საქართველოს მომავალი აღმზრდელების მხრებზეა. მას მიაჩნია, რომ ქვეყნის მომავალი განათლების ხარისხის ამსახველია, ამიტომ, იგი ხაზს უსვამს პასუხისმგებლობიანი მოქალაქეების აღზრდას, დემოკრატიული პრინციპების გაძლიერებას მისი სკოლის თვითმმართველობის ფარგლებში, მიზნად ისახავს არა მხოლოდ განათლებულ გონებას, არამედ ეთიკურ ლიდერებს.

მისი სიტყვები ასახავს მის ფილოსოფიას: მოწოდება მოქმედებისკენ, მოუწოდებს ინდივიდებს გამოიყენონ აწმყო და ააშენონ მომავალი ღირსებისა და ურყევი ერთგულების გზით.

განათლების სფეროში ვერა ყურულაშვილი მხოლოდ ლიდერი არ არის; ის არის თანამგრძნობი მენტორი, რომელიც აყალიბებს მისი სტუდენტების ბედს და, თავის მხრივ, გავლენას ახდენს ერის მომავალზე. მისი ისტორია ადასტურებს რწმენას, რომ განათლება არ არის მხოლოდ გაკვეთილების სწავლება – ეს არის ღირებულებების დანერგვა, ხასიათის ჩამოყალიბება და გზის გახსნა ნათელი ხვალინდელი დღისთვის.

კომენტარის დატოვება