ნოემბერი 22, 2024 22:23

ნომინაციაში “ლიდერი ავტო სადილერო სფეროში 2024” წარდგენილია ვერიკო თაკალანძე

ბიზნესისა და ადმინისტრირების ფაკულტეტის კურსდამთავრებულმა ვერიკომ მეუღლესთან ერთად ხუთი წლის წინ წამოიწყო სამეწარმეო მოგზაურობა და დააარსა ინოვაციური ავტოსადილერო კომპანია „აუტო ჰოუმი“.

„აუტო ჰოუმი“ გამოირჩევა სხვადასხვა დაინტერესებული მხარეების გაერთიანებით: ფიზიკური და იურიდიული პირები, რომლებიც ცდილობენ თავიანთი მანქანების გაყიდვას, პოტენციურ მყიდველებს და პარტნიორობით სალიზინგო კომპანიებთან და ბანკებთან. თაკალანძე სტრატეგიულად შეუერთდა ბაზრის ცნობილ მოთამაშეებს, როგორიცაა თიბისი ლიზინგი, ტერაბანკი, სიქრო…მიკროსაფინსო ორგანიზაციებიან-ლუგო და დიზი, რომელიც სთავაზობს თანადაფინანსების ვარიანტებს მომხმარებლების გაძლიერებისთვის.

ვერიკო თაკალანძის შთამბეჭდავი კარიერა 18 წლის ასაკში დაიწყო საქართველოს ბანკში -კლიენთა მომსახეობის მენეჯერის პოზიაციაზე და უნივერსალურ ბანკირად. ამ პერიოდის განმავლობაში შეძენილი უნარები ფასდაუდებელი აღმოჩნდა მისი სამეწარმეო წამოწყების წარმატებისკენ წარმართვაში.

„აუტო ჰოუმი“ მამოძრავებელი ძალა იყო არა მხოლოდ ფინანსური მოგება, არამედ პლატფორმის შექმნის სურვილი გამყიდველებისთვის, მყიდველებისთვის და ლიზინგის ოფციების მსურველებისთვის. კომპანიის უნიკალური მიდგომა მოიცავს სტუდენტებისთვის შესაძლებლობების მიწოდებას, მისი 30 თანამშრომლიდან 80% სტუდენტია. მოცემული პირობები უზრუნველყოფს მათ ეფექტურად დააბალანსონ მუშაობა და სწავლა.

იგი ხაზს უსვამს მიზანდასახულობისა და მკაფიო ხედვის მნიშვნელობას და აღნიშნავს: „თუ გაქვს მიზანი და სწორად გადადგამ მისკენ ნაბიჯებს, დაბრკოლებების მიუხედავად, წარმატება მიღწევადია“. მას მტკიცედ სჯერა, რომ განსაკუთრებით ქალებს აქვთ ისეთი თვისებები, როგორიცაა შრომისმოყვარეობა და პასუხისმგებლობა, რაც ხელს უწყობს მათ წარმატებას სხვადასხვა სფეროში.

კომპანიის დაარსების დროს წარმოქმნილ გამოწვევებზე ფიქრით, ვერიკო ხაზს უსვამს საწყის ეტაპსს, პარტნიორი კომპანიების დასარწმუნებლად, რომ ითანამშრომლონ მნიშვნელოვანი რესურსების გარეშე. მიუხედავად ამ დაბრკოლებებისა, რამდენიმე კომპანიამ აღიარა პოტენციალი, რამაც გამოიწვია ნაყოფიერი პარტნიორობა და შემდგომი მიღწევები.

COVID-19-ის პანდემიამ მნიშვნელოვანი დაბრკოლება შექმნა, რამაც შეაფერხა ოპერაციები, როგორც კი კომპანიამ იმპულსი მოიპოვა. ვერიკომ და მისმა გუნდმა პანდემიის დროს გამოიკვლიეს უცხოური ბაზრები, სტრატეგიულად განათავსეს „აუტო ჰოუმი“ შემდგომი წარმატებისთვის.

„აუტო ჰოუმი“ წარმატების ნამდვილი საზომი, თაკალანძის თქმით, ლოიალური მომხმარებლების ზრდაში მდგომარეობს. კომპანიის მიზანია უზრუნველყოს უწყვეტი და მომგებიანი გამოცდილება ყველა მონაწილესთვის, გამყიდველებიდან დაწყებული მყიდველებით და სალიზინგო პარტნიორებით დასრულებული.

პროფესიული მიღწევების გარდა, ვერიკო ერთგულია ფილანტროპიის. მისი საქველმოქმედო ჯგუფი ფოკუსირებულია აფხაზეთში, მშობლიურ ქალაქში მცხოვრები ბავშვების დახმარებაზე, ისინი უზრუნველყოფენ სკოლისთვის საჭირო ნივთებს, როგორიცაა თბილი ტანსაცმელი და საკანცელარიო ნივთები.

ვერიკო თაკალანძე, მიუხედავად იმისა, რომ თავმდაბალია თავისი წარმატების მიმართ, ღირებულ რჩევებს სთავაზობს დამწყებ მეწარმეებს. ის ხელს უწყობს იდეების ჩამოყალიბებას საკუთარი შესაძლებლობების ფარგლებში, წარუმატებლობის მიღებას, როგორც მოგზაურობის ნაწილად და მიზნების დაუნდობელი სწრაფვის შენარჩუნებას.

როდესაც „აუტო ჰოუმი“ სტარტაპ ფაზიდან სრულფასოვან ბიზნესზე გადადის, ვერიკო თაკალანძის სიუჟეტი შთაგონების წყაროა დამწყები მეწარმეებისთვის, რომელიც ასახავს მონდომების და ინოვაციის ტრანსფორმაციულ ძალას ბიზნეს სამყაროში.

კომენტარის დატოვება